Hoe het werkt

VRIJBLIJVEND ORIŽNTATIEGESPREK

In de eerste fase wordt een afspraak gemaakt voor een geheel vrijblijvend, oriŽnterend gesprek.

Het is de bedoeling om in dit gesprek onder andere een duidelijk beeld te krijgen van de aard van uw bedrijf en van het aantal en de soort te verwachten gasten. Ook wordt besproken wat uw eventuele doelstellingen zijn, etc. Tevens kan in dit eerste gesprek een tijdsplanning worden aangegeven en een budget worden vastgesteld.

Vervolgens wordt een en ander globaal uitgewerkt in een aantal ideeŽn. Aan deze eerste fase zijn voor u geen kosten verbonden.

GEDETAILLEERDE OFFERTE

Nadat u uit de gepresenteerde ideeŽn een keuze heeft gemaakt, volgt de tweede fase en gaat Ricardo Aziz Business Events voor u aan de slag met de concrete uitwerking hiervan.

Dit leidt vervolgens tot een gedetailleerde offerte, compleet met begroting en tijdschema. Nadat dit voorstel met is besproken en eventueel nog laatste wijzigingen zijn aangebracht, wordt tenslotte de uitvoering ter hand genomen. Het plan zal nu concreet vorm krijgen.

NOOIT ACHTERAF VOOR VERRASSINGEN

U krijgt vooraf een prijsopgave waarin duidelijk is omschreven wat wij voor u gaan doen, hoe dit wordt gedaan en wat het gaat kosten. Voor de verrichte werkzaamheden wordt een bepaald percentage van de kosten in rekening gebracht. U komt dus nooit achteraf voor verrassingen te staan!

Wist u trouwens dat 75% van de kosten voor een personeelsfeest aftrekbaar zijn? Dus ook ons bureautarief.

FULL SERVICE BUREAU VOOR EVENEMENTEN Alles conform uw wensen en beschikbaar budget Entertainment, catering, decor, techniek en audiovisuele producties worden effectief op elkaar afgestemd


Hoe het werkt
Home Wie Wat Hoe Waarom Aanbod Zoeken Contact Sitemap

© 2017 Ricardo Aziz Business Events | Postbus 244, 1170 AE, BADHOEVEDORP
Telefoon: (020) 659 75 76, Telefax: (020) 659 66 73, Email: info@ricardoaziz.nl
Ricardo Aziz heeft 467 bezoekers mogen ontvangen op deze pagina.